Universitatea Tehnică "Gheorghe Asachi" din Iaşi

.

Home › Achiziții Proiect ROSE 83 - REMEDIUM

Achiziții Proiect Rose 83 - REMEDIUM

 

Achiziție „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire 2018” - 02.07.2018

invitație de participare

ofertă

 

Achiziție „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire” - 19.06.2018 - anulat

invitație de participare

ofertă

Procedura de achiziție pentru „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

 

Achziitie Set tabla interactiva cu videoproiector - 07.06.2018

invitație de participare

formular de specificații tehnice

ofertă

 

Achizitie Set sistem videoconferinta cu servicii cloud - 07.06.2018

invitație de participare

formular de specificații tehnice

ofertă

 

Achizitie laptopuri - 07.06.2018

invitație de participare

formular de specificații tehnice

ofertă

 

Achizitie Display - 07.06.2018

invitație de participare

formular de specificații tehnice

ofertă

 

Achizitie Calculatoare - 07.06.2018

invitație de participare

formular de specificații tehnice

ofertă

 

Achiziție Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire - 05.06.2018 - anulat

invitații de participare

specificații tehnice

ofertă - termeni și condiții

Procedura de achiziție pentru „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

 

Achiziție Mobilier - 18.05.2018 - atribuit

invitație de participare

formular de specificații tehnice

anexe

ofertă - termeni și condiții

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC MCM DESIGN SRL, contract nr. 12617/12.06.2018, cu o valoare de 59.000,00 lei fără TVA.

 

Achiziție Echipamente laborator - 09.05.2018 - atribuit

invitație de participare

ofertă-termeni și condiții de livrare

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC ROMDIDAC SA, contract nr. 11464/30.05.2018, cu o valoare de 23.576,00 lei fără TVA.

 

Achiziție Echipamente laborator - 26.04.2018 - anulat

invitaţie de participare

ofertă-termeni şi condiţii de livrare 

Procedura de achiziție pentru „Echipamente laborator” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

 

 

Achizitie Resurse educationale - Carti - 12.04.2018 - atribuit

invitație de participare

ofertă - termeni și condiții de livrare

răspuns solicitare clarificări

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC BLACK CAT BOOKS SRL, contract nr. 9225/07.05.2018, cu o valoare de 1576,54 lei fără TVA.

 

Achiziție Echipamente laborator - 05.04.2018 - anulat

invitație de participare

ofertă - termeni și condiții livrare

Erata: In anexa Termeni si conditii de livrare, la punctul 3 - Grafic de livrare, in loc de „Livrarea se efectueaza in cel mult 40 zile de la semnarea contractului” se va citi „Livrarea se efectueaza in cel mult 80 zile de la semnarea contractului”. Restul specificatiilor raman neschimbate.

Procedura de achiziție pentru „Echipamente laborator” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

 

Achiziție Lucrări amenajare / reparații curente centru de învățare REMEDIUM TUIASI - 04.04.2018 - atribuit

invitație de participare și caiet de sarcini

ofertă - termeni și condiții de execuție

planșe

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC CONPLAST RO SRL, contract nr. 8335/24.04.2018, cu o valoare de 237.965,97 lei fără TVA.

 

Achiziție Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire 2018 - 16.03.2018 - atribuit

invitație de participare și caiet de sarcini

ofertă termeni și condiții de execuție

Contractul a fost atribuit operatorului economic Fundatia Stiintifica si a Culturii Inovationale pentru Performanta „Institutul Roman de Inventica - IRIIS”, contract nr. 7155/03.04.2018, cu o valoare de 840,00 lei fara TVA.

 

Achiziție Lucrări amenajare / reparații curente centru de învățare REMEDIUM TUIASI - 16.03.2018 - anulat

invitație de participare și caiet de sarcini

ofertă termeni și condiții de execuție

planșe

Procedura de achiziție pentru „Lucrări amenajare / reparații curente centru de învățare REMEDIUM TUIAȘI” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

 

Achiziție „Materiale instruire 2”- 12.03.2018 - atribuit

invitație de participare

termeni și condiții de livrare

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC MCM DESIGN SRL, contract nr. 6949/02.04.2018, cu o valoare de 921,00 lei fara TVA.

 

Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire 2018 - tipărire suport de curs - 21.02.2018 - anulat

invitație de participare

anexa termeni și condiții prestare

Procedura de achiziție pentru „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire 2018 - tipărire suport de curs” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

 

Servicii de consultanţă 2018 - 19.02.2018

invitaţie de participare

termeni de referinţă

Erată: Se prelungește termenul de depunere a scrisorilor de interes până la data de 01.03.2018, ora 13:00.

 

Materiale instruire 2018 - 14.02.2018 - atribuit

invitație de participare

anexa - termeni și condiții de livrare

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC SHATTER SRL, contract nr. 6166/26.03.2018, cu o valoare de 3589,44 lei fara TVA.

 
.

ADMITERE 2017 | Fii parte din știința viitorului

  • ADMITERE 2017 | Fii parte din știința viitorului
  • TUIAȘI 200: Dezvelirea picturilor din Aulă
  • TUIAȘI 200: Universitatea prin ochii studenților
  • TU ești viitorul Universității Tehnice!
  • Iasi Educational Trade Show 2012
  • TUIAȘI 200: Adunare festivă de Zilele Universității
  • Facultatea de Arhitectură | Inspirație și levitați
  • Marșul Absolvenților TUIAȘI | Ediția 2012
  • Admitere 2014 TUIAȘI
  • Viitorul este absolvent al Universității Tehnice
  • Campus Studențesc Tudor Vladimirescu - 3D
  • Admitere septembrie 2015 TUIAȘI
  • Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași vă urează Sărbători Fericite!
  • Spot admitere TUIASI 2016
  • Spot Admitere TUIAȘI 2016 1
  • Spot Admitere TUIAȘI 2016 2
  • Spot Admitere TUIAȘI 2016 3
  • Spot Admitere TUIAȘI 2016 4
  • Deschidere an universitar 2016 - 2017 TUIAȘI
  • Cantina „Tudor Vladimirescu"