preloder

Achiziții Proiect Rose 83 – REMEDIUM

Achiziție „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire 2018” – 02.07.2018

Achiziție „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire” – 19.06.2018 – anulat

Procedura de achiziție pentru „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

Achiziție Set tablă interactivă cu videoproiector – 07.06.2018

Achiziție Set sistem videoconferință cu servicii Cloud – 07.06.2018

Achiziție laptopuri – 07.06.2018

Achiziție Display – 07.06.2018

Achiziție Calculatoare – 07.06.2018

Achiziție Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire – 05.06.2018 – anulat

Procedura de achiziție pentru „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

Achiziție Mobilier – 18.05.2018 – atribuit

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC MCM DESIGN SRL, contract nr. 12617/12.06.2018, cu o valoare de 59.000,00 lei fără TVA.

Achiziție Echipamente laborator – 09.05.2018 – atribuit

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC ROMDIDAC SA, contract nr. 11464/30.05.2018, cu o valoare de 23.576,00 lei fără TVA.

Achiziție Echipamente laborator – 26.04.2018 – anulat

Procedura de achiziție pentru „Echipamente laborator” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

Achiziție Resurse educaționale – Cărți – 12.04.2018 – atribuit

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC BLACK CAT BOOKS SRL, contract nr. 9225/07.05.2018, cu o valoare de 1576,54 lei fără TVA.

Achiziție Echipamente laborator – 05.04.2018 – anulat

Erată: În anexa Termeni și condiții de livrare, la punctul 3 – Grafic de livrare, în loc de „Livrarea se efectuează în cel mult 40 zile de la semnarea contractului” se va citi „Livrarea se efectuează în cel mult 80 zile de la semnarea contractului”. Restul specificațiilor rămân neschimbate.

Procedura de achiziție pentru „Echipamente laborator” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

Achiziție Lucrări amenajare / reparații curente centru de învățare REMEDIUM TUIASI – 04.04.2018 – atribuit

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC CONPLAST RO SRL, contract nr. 8335/24.04.2018, cu o valoare de 237.965,97 lei fără TVA.

Achiziție Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire 2018 – 16.03.2018 – atribuit

Contractul a fost atribuit operatorului economic Fundația Științifică și a Culturii Inovaționale pentru Performantă „Institutul Roman de Inventică – IRIIS”, contract nr. 7155/03.04.2018, cu o valoare de 840,00 lei fără TVA.

Achiziție Lucrări amenajare / reparații curente centru de învățare REMEDIUM TUIASI – 16.03.2018 – anulat

Procedura de achiziție pentru „Lucrări amenajare / reparații curente centru de învățare REMEDIUM TUIASI” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

Achiziție „Materiale instruire 2”- 12.03.2018 – atribuit

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC MCM DESIGN SRL, contract nr. 6949/02.04.2018, cu o valoare de 921,00 lei fără TVA.

Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire 2018 – tipărire suport de curs – 21.02.2018 – anulat

Procedura de achiziție pentru „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire 2018 – tipărire suport de curs” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

Servicii de consultanţă 2018 – 19.02.2018

Erată: Se prelungește termenul de depunere a scrisorilor de interes până la data de 01.03.2018, ora 13:00.

Materiale instruire 2018 – 14.02.2018 – atribuit

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC SHATTER SRL, contract nr. 6166/26.03.2018, cu o valoare de 3589,44 lei fara TVA.

TUIASI Logo
Universitatea Tehnică Gheorghe Asachi Iaşi
TUIASI este printre primele instituții de învățămînt superior de profil tehnic din țară și se încadrează în categoria universităților de cercetare avansată și educație.