Achiziție „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire 2018” – 02.07.2018
Achiziție „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire” – 19.06.2018 – anulat
Procedura de achiziție pentru „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.
Achiziție Set tablă interactivă cu videoproiector – 07.06.2018
Achiziție Set sistem videoconferință cu servicii Cloud – 07.06.2018
Achiziție laptopuri – 07.06.2018
Achiziție Display – 07.06.2018
Achiziție Calculatoare – 07.06.2018
Achiziție Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire – 05.06.2018 – anulat
Procedura de achiziție pentru „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.
Achiziție Mobilier – 18.05.2018 – atribuit
Contractul a fost atribuit operatorului economic SC MCM DESIGN SRL, contract nr. 12617/12.06.2018, cu o valoare de 59.000,00 lei fără TVA.
Achiziție Echipamente laborator – 09.05.2018 – atribuit
Contractul a fost atribuit operatorului economic SC ROMDIDAC SA, contract nr. 11464/30.05.2018, cu o valoare de 23.576,00 lei fără TVA.
Achiziție Echipamente laborator – 26.04.2018 – anulat
Procedura de achiziție pentru „Echipamente laborator” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.
Achiziție Resurse educaționale – Cărți – 12.04.2018 – atribuit
Contractul a fost atribuit operatorului economic SC BLACK CAT BOOKS SRL, contract nr. 9225/07.05.2018, cu o valoare de 1576,54 lei fără TVA.
Achiziție Echipamente laborator – 05.04.2018 – anulat
Erată: În anexa Termeni și condiții de livrare, la punctul 3 – Grafic de livrare, în loc de „Livrarea se efectuează în cel mult 40 zile de la semnarea contractului” se va citi „Livrarea se efectuează în cel mult 80 zile de la semnarea contractului”. Restul specificațiilor rămân neschimbate.
Procedura de achiziție pentru „Echipamente laborator” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.
Achiziție Lucrări amenajare / reparații curente centru de învățare REMEDIUM TUIASI – 04.04.2018 – atribuit
Contractul a fost atribuit operatorului economic SC CONPLAST RO SRL, contract nr. 8335/24.04.2018, cu o valoare de 237.965,97 lei fără TVA.
Achiziție Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire 2018 – 16.03.2018 – atribuit
Contractul a fost atribuit operatorului economic Fundația Științifică și a Culturii Inovaționale pentru Performantă „Institutul Roman de Inventică – IRIIS”, contract nr. 7155/03.04.2018, cu o valoare de 840,00 lei fără TVA.
Achiziție Lucrări amenajare / reparații curente centru de învățare REMEDIUM TUIASI – 16.03.2018 – anulat
Procedura de achiziție pentru „Lucrări amenajare / reparații curente centru de învățare REMEDIUM TUIASI” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.
Achiziție „Materiale instruire 2”- 12.03.2018 – atribuit
Contractul a fost atribuit operatorului economic SC MCM DESIGN SRL, contract nr. 6949/02.04.2018, cu o valoare de 921,00 lei fără TVA.
Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire 2018 – tipărire suport de curs – 21.02.2018 – anulat
Procedura de achiziție pentru „Servicii de pregătire și reproducere materiale de instruire 2018 – tipărire suport de curs” se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.
Servicii de consultanţă 2018 – 19.02.2018
Erată: Se prelungește termenul de depunere a scrisorilor de interes până la data de 01.03.2018, ora 13:00.
Materiale instruire 2018 – 14.02.2018 – atribuit
Contractul a fost atribuit operatorului economic SC SHATTER SRL, contract nr. 6166/26.03.2018, cu o valoare de 3589,44 lei fara TVA.