Materiale necesare pentru desfasurarea lucrarilor de reparatii curente imobil EN – 25.01.2021
Administrare pagină web – 21.01.2021
Serviciu de constatare și reparare echipamente pentru Cantina Tudor Vladimirescu Iași – 20.01.2021
Servicii de mentenanță pentru gestionare școlaritate UMS – Facultatea de Construcții și Instalații – 19.01.2021
Decizie de anulare a procedurii de achiziție pentru „Achiziție echipamente dotare laborator” – 18.01.2021
Servicii de purificare apă potabilă – 14.01.2021
Cremoane pentru ferestre din lemn – ETTI – 14.01.2021
Table – Facultatea de Mecanică – 14.01.2021
Servicii de analiză medicală – COVID 19 – Diagnostic molecular RT – PCR, screening și confirmare – 07.01.2021
ERATĂ:
Se inlocuieste paragraful:
“Recoltarea se va face la sediul beneficiarului daca numărul de persoane depășește 30 persoane, in caz contrar va fi la sediul prestatorului. “
Cu
“Recoltarea se va face la sediul beneficiarului daca numărul de persoane depășește 15 persoane, in caz contrar va fi la sediul prestatorului.”
ERATĂ: Se prelungește termen de postare ofertă pentru atribuirea contractului de prestări servicii: pana pe data de 13.01.2021.
Se modifică următorul paragraful din caietul de sarcini: Recoltarea probelor se va face la solicitarea beneficiarului în intervalul orar 7.30 – 14.30, de luni până vineri și în intervalul ora 7 – 9 sâmbăta și duminica.
În Recoltarea probelor se va face la solicitarea beneficiarului în intervalul orar 7.00-14.00, de luni până vineri.