I. Regulamente
Regulament privind organizarea si desfasurarea activitatilor de studii universitare de doctorat – FORMULARE
Anexe la regulament
1. Domeniile in care se organizeaza doctoratul la TUIASI
2. Procesul verbal de sustinere a colocviului de admitere – WORD / PDF
3. Procesul verbal de sustinere a proiectului de cercetare stiintifica – WORD / PDF
4. Procesul verbal pentru sustinerea raportului stiintific – WORD / PDF
5. Programul de pregatire universitara avansata, anul I 2020/2021 – WORD / PDF
6. Programul de cercetare stiintifica, anul II 2020/2021 – WORD / PDF
7. Catalogul pentru examenele sustinute de studentii doctoranzi din anul I admisi in anul 2020 – WORD / PDF
CONTRACTE DE DOCTORAT – 2020 / 2021
LISTA STUDENTILOR DOCTORANZI – la data de 01.10.2020
II. Modele cereri
Model cerere intrerupere program – WORD
Model cerere prelungire program cercetare – WORD
Model cerere sisatre perioada de prelungire program cercetare – WORD
Model cerere perioada de gratie – WORD
Formular tipizat – cerere sustinere raport cercetare – WORD / PDF
Model cerere schimbare conducator doctorat – WORD
Model cerere schimbare titlu teza – WORD
Model cerere retragere doctorat – WORD
Model cerere decont cheltuieli – WORD
Model cerere decalare sustinere raport cercetare – WORD
IMPORTANT! – Toate modelele trebuie prelucrate, nu se printeaza si se completeaza – NU SUNT FORMULARE TIPIZATE!
III. Documente susținere teză doctorat
1. Procedura pentru sustinerea tezelor de doctorat – FORMULARE – 1 – 19
Formularul PO.CSUD.01-F3 – Cerere privind demararea procedurilor de evaluare a tezei de doctorat
Formularul PO.CSUD.01-F4 – Cerere presustinere teza
Formularul PO.CSUD.01-F5 – Avizul comisiei de îndrumare
Formularul PO.CSUD.01-F6 – Referat Scoala doctorala
Formularul PO.CSUD.01-F7 – Cerere aprobare comisie doctorat
Formularul PO.CSUD.01-F8 – Cerere suținere publică teză doctorat
Formularul PO.CSUD.01-F9 – Model prima pagină rezumat
IMPORTANT! – Toate FORMULARELE trebuie prelucrate, nu se printeaza si se completeaza – NU SUNT FORMULARE TIPIZATE!
IV. Documente plată comisie teză doctorat
Fisa de pontaj – EXCEL
IMPORTANT! – Referatele tip pentru plata membrilor comisiei de sustinere a tezei de doctorat împreuna cu actele mentionate la punctul 2, alin. a) din Decizia nr. 1737/24.07.2012 (actele sunt necesare doar pentru membrii comisiei care nu sunt angajati ai universitatii) se vor depune la Directia Resurse Umane cu cel putin 10 zile lucratoare anterior datei de sustinere publica a tezei de doctorat.
Pentru referentii straini, se vor prezenta urmatoarele acte:
- copie pasaport;
- adresa de la universitatea de provenienta din care sa rezulte functia si data angajarii.
- CV -ul semnat pe fiecare pagina, daca sunt cercetatori.
- document din care sa rezulte numele si prenumele parintilor (conform cerinte ANAF).