Misiunea Serviciului Tehnic se concretizează în:
- Dezvoltarea bazei materiale a Universităţii prin realizarea lucrărilor de investiţii: obiective, refuncţionalizări, modernizări şi diverse amenajări.
- Creşterea siguranţei în exploatare a imobilelor cu destinaţie didactică prin executarea lucrărilor de consolidare, reabilitare şi reparaţii capitale.
- Întreţinerea curentă a imobilelor pentru buna desfăşurare a procesului didactic.
- Asigurarea furnizării utilităţilor: apă rece, energie electrică, energie termică şi gaze naturale la parametrii necesari desfăşurării procesului didactic, cercetării şi altor entităţi de pe platforma didactică beneficiare ale acestora.
- Acordarea asistenţei tehnice facultăţilor şi departamentelor la realizarea lucrărilor de modernizare şi amenajare a spaţiilor, având ca sursă de finanţare veniturile proprii prin întocmirea caietelor de sarcini aferente documentaţiilor de achiziţii şi urmărirea execuţiei lucrărilor şi derulării contractelor atribuite.
- Monitorizarea comportării în timp a imobilelor în vederea stabilirii priorităţilor de intervenţie asupra acestora cu estimarea totodată a necesarului de fonduri din diferitele surse de finanţare.
- Activitatea de consultanţă tehnică de specialitate, proiectare şi verificare a caietelor de sarcini în vederea achiziţiei de lucrări şi prestări servicii.
- Asigurarea prezenţei specialiştilor în comisiile de evaluare şi atribuire a contractelor de lucrări, prestări servicii şi închirierii unor spaţii temporar disponibile.
- Asigurarea cu personal instruit pentru realizarea procedurilor de achiziţii în sistem electronic.
- Asigurarea cu personal calificat pentru îndeplinirea obiectivelor propuse.
Descarcă Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Tehnic