Studio Network Solutions vă invită la conferința IBC2025 cu titlul “Shaping The Future” organizată onsite la RAI Amsterdam, Olanda în perioada 12-15 septembrie 2025 și care se adresează tuturor celor interesați în domeniile media, divertismentului și tehnologiei, atât celor din mediul academic, cât și celor din mediul privat.


Pentru înregistrare la acest eveniment onsite și pentru mai multe informații și pentru agenda
acestuia, accesați link-ul din titlul evenimentului care se va desfășura pe:
12-15 septembrie 2025 – Conferința IBC2025 – Shaping The Future – SNS – eveniment onsite
IBC2025 reunește comunitatea globală din domeniul media, divertismentului și tehnologiei pentru a modela viitorul acestei industrii. În 14 săli dedicate, cei mai importanți furnizori din lume vor prezenta ultimele inovații, fiecare sală fiind organizată pe sectoare de produse pentru a vă facilita navigarea, compararea și descoperirea soluțiilor care contează cel mai mult.
Participați la această conferință pentru acces exclusiv la discursurile principale, la paneluri, la networking atent selecționat și la cercetări de ultimă oră.
Conferința IBC2025 reunește lideri globali, disruptori și inovatori din domeniul media, divertismentului și tehnologiei pentru a explora forțele care remodelează industria.
De la evoluția platformelor și inovația creativă la disrupția prin inteligență artificială și povestirea captivantă, conferința oferă un amestec puternic de perspective, provocare și strategie practică. Acest program de trei zile este locul în care viitorul media este decodificat, discutat și conceput.
Conferința IBC2025 prezintă schimbările definitorii ale media pe platforme, oameni și tehnologie.
Printre vorbitori se numără pionieri de la Netflix, TikTok, YouTube, Snap, kweliTV, Walt Disney Studios, Paramount Global, ABC, JioStar India, Sky, PGA Tour și mulți alții.
IBC2025 – Shaping The Future – are o expoziție care cuprinde 14 săli dedicate, fiecare reunind cei mai importanți furnizori de media, radiodifuziune și tehnologie din lume.
Expozanții din întreaga lume vor prezenta ultimele inovații, fiecare sală fiind organizată pe sectoare de produse specifice, această configurație inteligentă facilitând navigarea, compararea ofertelor și găsirea rapidă a produselor pe care le caută, de către participanți.
Vizitatorii vor observa că există o oarecare interconectare între produsele din fiecare sală, creând un sentiment de sinergie pe parcursul întregului eveniment. Deși majoritatea produselor sunt grupate în săli specifice, este posibil să găsiți anumite soluții prezentate și în mai multe locații.
Sălile de expoziție la IBC2025:
– Sălile 1, 2 și 3 – Livrare, Distribuție și Satelit;
– Sălile 4 și 5 – Conținut Pretutindeni, Streaming, Platforme OTT, Servicii Cloud, Securitate Cibernetică și Dezvoltare de Aplicații;
– Sălile 6 și 7 – Post-producție, Grafică, Producție Media și Soluții de Stocare a Datelor;
– Sălile 8 și 10 – Tehnologii Multiple, Producție, Management, Audio și Transmisie;
– Sălile 9, 11, 12 și 13 – Producție, Camere, Obiective, Iluminat, Video și Accesorii;
– Sălile 14 – Tehnologii Viitoare, AI, 5G, Tehnologie Publicitară;
–Expozanți în Aer Liber – Piața Congresului (în fața Sălii 13).
Situată chiar în afara, Sala 13 de la IBC2025, zona de expoziții în aer liber este o vitrină dinamică a soluțiilor din lumea reală, construite pentru cele mai solicitante medii de producție. Acest spațiu reunește expozanți de top specializați în transmisie mobilă, up-link-uri prin satelit, sisteme celulare legate, vehicule de producție și sisteme de alimentare, echipamente și antene pregătite pentru utilizare pe teren. Vizitatorii vor găsi demonstrații live ale unor camioane OB complet operaționale, unități mobile și sisteme hibride de contribuție IP/satelit, oferind o oportunitate rară de a parcurge configurațiile și de a interacționa cu echipele de inginerie din spatele acestora. De la kituri de producție la distanță compatibile cu 5G la studiouri mobile multi-cam și echipamente de transmisie cu latență redusă, zona în aer liber este un teren de testare practică pentru inovații construite pentru a funcționa în condiții reale.
Prezentatori:
Alexis Allemann – Data Scientist,EBU;
Andy Hood – VP Emerging Technologies,WPP;
Antonia Kerle – Chief Technical Advisor,BBC Research & Development;
Avi Saxena – Chief Technology Officer,Warner Bros. Discovery;
Blake Bassett – Vice President of Product for Tools & Infrastructure,Tubi;
Brad Danks – OUTtv;
Chris Evans – IABM;
Damian Cronan – CDIO,ABC;
DeShuna Elisa Spencer – Founder & CEO,kweliTV;
Elena Petrova – Head of Content Partnerships and Media Solutions,A1 Telekom Austria Group;
Elke Walthelm – COO,Sky Deustchland;
Evan Shapiro – Media Cartographer,ESHAP;
Federico Pandolfi – R&D Engineer,RAI;
Frank Rippl – Global Head of TV Product,Vodafone;
Giulio Stante – R&D Engineer,RAI Radiotelevisione Italiana;
Grace Boswood – Director of Technology & Distribution,Channel 4;
Harish Sarma – VP Business Development and Partnerships,Yahoo Mail;
Hojat Yeganeh – Senior Manager,IMAX Corp.;
Imed Bouazizi – Qualcomm;
Jason Cloud – Senior Staff Researcher,Dolby Laboratories, Inc.;
Jens Richter – CEO Commercial & International,Fremantle Media International;
John Murphy – BBC Sport;
Jon Roberts – CTO,ITN;
Jonathan Pfaff – Researcher,Fraunhofer HHI;
Jorrit Eringa – Head of Media Partnerships, DACH, The Netherlands and Nordics,Snap Inc.;
Julie Triolo – Senior Vice President, Product Marketing, Advertising Sales,Fox Advertising;
Justin Gupta – Head of Broadcast and Video Ads EMEA,Google;
Katharine Wen – Director of Strategy & Development International Syndication,Sky;
Ken Kerschbaumer – Editorial Director,Sports Video Group;
Liz Riemersma – Vice President – Strategy, Business Development & International,Sling TV;
Mansoor Fazil – Director of Global Platform Engineering,NBCUniversal;
Marcos Obadia – SVP Global Engineering and Media Technology,TelevisaUnivision;
Maria Ingold – Strategy and Innovation CTO,mireality;
Marion Ranchet – Founder,Streaming Made Easy;
Mary Ann Halford – Principal,Halford Media Advisory;
Matthew Henick – SVP of Ventura TV OS,The Trade Desk;
Maxime Carboni – Chief Business Officer,Euronews;
Michael Armstrong – Associate Staff,University of Dundee;
Migue Amodeo – Executive Producer and Visual Designer,Vancouver Media;
Mike Darcey – Media industry commentator and advisor;
Mohamad Raad – Unified Streaming;
Mohamed Badr Taddist – Cybersecurity Master graduate, content provenance and authenticity,European Broadcasting Union (EBU);
Noel Curran – Director General,EBU;
Paul Farrow – Video Networking Research Manager,BT;
Pedro Pina – Vice President,YouTube EMEA;
Phil Kesby – Principal Technical Architect – BBC Architecture,Arqiva;
Prashant Khanna – Head – Production Services, Studios & Production Tech – Sports,JioStar;
Purminder Gandhu – IABM;
Raed Fakih – Director of Planning and Newsgathering,Al Jazeera Media Network;
Rajat Nigam – CTO,JioStar India;
Rob Ambrose – Co-founder,Caretta Research;
Rollo Goldstaub – Global Head of Sports Partnerships,TikTok;
Sannuta Raghu – Head & Journalism Fellow 2025,Reuters Institute for the Study of Journalism & Head, Scroll AI Lab;
Sarah Milton – Joint Chief Product Officer,Everyone TV;
Sasha Qadri – Conference Host;
Sasha Twining – Conference Host;
Satish Annapureddy – Principal GenAI GTM Specialist,Amazon Web Services (AWS);
Sidharth Jayant – Chief Product Officer,Rakuten TV;
Simon Farnsworth – CTO,ITV;
Stephan Heimbecher – Head of Competence Center Production and Infrastructure,SWR/ARD;
Steven Verstockt – Professor,Ghent University imec IDLab;
Tetsuya Hayashida – Principal Research Engineer,Japan Broadcasting Corporation (NHK);
Thomas Gruber – Co-CEO ProSiebenSat.1 PULS 4 GmbH,ProSiebenSat1 PULS 4;
Timothy Last – UK Head of Post Production,Hogarth (WPP);
Tom Bowers – Founder,Hypothesis Media;
Tom Price – Director of Content Distribution,Roku;
Victor Marti – Head of Production for Spain and Portugal,Netflix;
Willy Lamm – Project manager,Südwestrundfunk (SWR).